Polsza ogłasza polowanie na czarownice. Swój pierwszy ruch już wykonała. Perun I szczyci się ścięciem Argarczyka.

Heim postawiło na sojusz z Argarem. Wieść jednak niesie, że w wyniku jego podzieliło się na dwie części. Czyżby czekała nas rewolucja?

O "U Klementyny" coraz głośniej. Gospoda prężnie się rozwija i zaprasza w swe progi. Uprzejmie prosi się Polszańskich rycerzy o nie wszczynanie w jej progach politycznych zamieszek.

Argar zaprasza spragnionych do posmakowania swych specjałów w nowo powstałej gospodzie - "Piaski Czasu". Można tu dostać między innymi domowo pędzony bimber - "Afrodyzjak Meduzy" oraz młode piwo - "Bogini Cienia", a to nie wszystko! Gościnnie występy - SŁOWIKA! Tak, moi drodzy, Argar podwędził Słowika!

Fasach donosi o wzmożonej aktywności ognistych ptaków na niebie. Van Helga ostrzega przed prawdopodobnym niebezpieczeństwem.

Lerodas zalewa fala przybyszy. Pogłoski głoszą, że znany uzdrowiciel Walwan przyjmuje pod swój dach każdego zbłąkanego wędrowca. Jeśli trwoga to do Waldzia!

Żyłki

 


 ojciec | bezpieczeństwo | pierwszy, który ujrzał coś więcej niż bestie
Czasami wystarczy jeden dotyk,
bym zrozumiał, że nie jestem sam,
że nie jestem sam.
Wtedy ufam i zaczynam wierzyć,
że wszyscy jesteśmy dla siebie,

 
Kharash
  morderca | wrogość | ostatni, przez którego czuła się bestią
Kogo się boisz, gdy ukrywasz swe pragnienia?
Patrzysz mi w oczy, twój wygląd lśni w nich
Jestem lustrem bez granic
Jestem odbiciem lęków twoich

Acair
 brat | łagodność | pierwszy, dla którego chciała czuć więcej
Miło poznać Ciebie
Znalazłeś mnie pod wodą
Wykułeś w skale treść
Zmieniłeś moje szepty w donośny głos
Żyjesz tu
Chronisz mnie
Ochronisz wszystko czego dotknie czas



Gave
towarzysz | braterstwo | pierwszy, który stanął obok do wspólnej walki
Kiedy wątpisz, że istnieje ktoś,
kto jak Ty potrafi być człowiekiem,
być człowiekiem.
Ktoś kto chciałby najzwyczajniej tak,
aż do końca
trzymać Cię za rękę
 
Tony
 przyjaciel | skupienie | pierwszy, który był ciekawy
Nie noszę maski choć w powietrzu czuję dym
Otwieram oczy wabię diamentowy pył
Trzeba przecież wolnym być i mocno wierzyć że
Z drugiej strony człowiek jest i nie chce źle, dla mnie też
 

Akane
przyjaciółka | radość | pierwsza, dla której serce przyśpieszyło
Spotkamy się na jednej z dróg 
Czy tu na ziemi, czy nie 
Ty podasz mi swą dłoń 
Nie będę się bał 
Dokąd teraz powiedz mi, dokąd teraz mamy iść 
Niech połączy nas czas


Viveka
błąd | żal | pierwsza, której śmierć chciała cofnąć
Znajdź, zrań, broń mnie
Na kogo polujesz, kiedy mnie opuszczasz?
Podnieś, zostaw, kochaj mnie
Kto poluje na ciebie, kiedy czujesz strach?


siostra | duma | pierwsza, której chciała coś przekazać
Spokojnie znam
składniki dobrych myśli
Którymi ja
Ciebie nakarmię
Nauczę cię
Wyzwalać dobre myśli
Którymi ja
przezwyciężam


Ji'zargo
informator | komfort | pierwszy, który niepotrzebnie nie pytał
Pod tym wszystkim, jesteśmy tylko dzikusami
Ukryci pod koszulami, krawatami i małżeństwami
Jak moglibyśmy w ogóle czegokolwiek oczekiwać?
Jesteśmy tylko zwierzętami, które ciągle uczą się pełzać
 

Pius 
były | ignorancja | pierwszy, który słodko kłamał, roztrzaskując serce
Gdyby nasza miłość umarła, czy to byłoby naprawdę takie najgorsze?
Jak na kogoś, kogo uważałam za swojego zbawiciela
Zdecydowanie zmuszasz mnie do całego mnóstwa pracy
Odciski na moich dłoniach pękają
Gdyby nasza miłość umarła, czy to byłoby naprawdę takie straszne?


Ryu
znajomy | rozluźnienie | pierwszy, który w końcu nie był w niczym pierwszy
Po trzykroć mocy i po trzykroć bólu
Po trzykroć pewności siebie
Walimy wieże i podniecamy płomienie
Walczymy o opatrzność
Nie ustawaj, zwiększaj
Jesteśmy energią
_____
cytaty: 
noff: dotyk; spotkanie, dotyk, równowaga, spotkanie, dokąd teraz
raiven: veronika (tłumaczenie)
marina and the diamonds: savages (tłumaczenie)
paris paloma: labour (tłumaczenie)
miracle of sound: show your style (tłumaczenie)
jeśli postać w relacjach nie należy do autora, po najechaniu na imię pojawi się jej art



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^