Polsza ogłasza polowanie na czarownice. Swój pierwszy ruch już wykonała. Perun I szczyci się ścięciem Argarczyka.

Heim postawiło na sojusz z Argarem. Wieść jednak niesie, że w wyniku jego podzieliło się na dwie części. Czyżby czekała nas rewolucja?

O "U Klementyny" coraz głośniej. Gospoda prężnie się rozwija i zaprasza w swe progi. Uprzejmie prosi się Polszańskich rycerzy o nie wszczynanie w jej progach politycznych zamieszek.

Argar zaprasza spragnionych do posmakowania swych specjałów w nowo powstałej gospodzie - "Piaski Czasu". Można tu dostać między innymi domowo pędzony bimber - "Afrodyzjak Meduzy" oraz młode piwo - "Bogini Cienia", a to nie wszystko! Gościnnie występy - SŁOWIKA! Tak, moi drodzy, Argar podwędził Słowika!

Fasach donosi o wzmożonej aktywności ognistych ptaków na niebie. Van Helga ostrzega przed prawdopodobnym niebezpieczeństwem.

Lerodas zalewa fala przybyszy. Pogłoski głoszą, że znany uzdrowiciel Walwan przyjmuje pod swój dach każdego zbłąkanego wędrowca. Jeśli trwoga to do Waldzia!

Wspomnienia

"Czasem zazdroszczę drzewom spokojnych snów
Że rozumieją się bez żadnych słów
I że nie wstydzą się swych zielonych łez
Czasem zazdroszczę drzewom ich drewnianych serc"

~Magda Maciejec "Zrozumieć ciszę" 



 
Znasz mnie przecież jak nikt Jak sto razy widziany film A mimo to wciąż mijamy się jak dzień i noc

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,karolina_warchol,nie_miej_mi_za_zle.htm

Gave

17 lat || Medium

"I niech mi jeszcze raz powtórzą
Że nie ostatnią jesteś burzą
Spalonym zdjęciem co się długo będzie tlić
Niech mi powtórzą albo już nie mówią nic
"
~ Magda Maciejec "Zrozumieć ciszę"

 

___________________________ 

"Koniec Świata odwołany.
I niejeden nowy sezon nam pisany.
Więc dopóki jeszcze płynie dla nas czas.
Z przyjaciółmi przy gitarze się spotkamy"

~ Zespół Wszystkiego Najlepszego "Dla przyjaciół"
 
 
 

Ryu 

18 lat || Władca iluzji

 
 "Znasz mnie przecież jak nikt
Jak sto razy widziany film
A mimo to wciąż mijamy się jak dzień i noc...
Znasz każdą z moich złych stron
Wiesz jak uparcie umiem płynąć pod prąd
Nawet gdy wiatr spod nóg zabiera mi świat"
 
~ Karolina Warchoł "Nie miej mi za złe" 
 
 
 
 

Tony

18 lat || Władca powietrza 

"Przepis na miłość to muzyka
Właściwie, chyba rośnie w niej
Czasem namiętna i magiczna...
Czasem naiwnej duszy klej...
A ja, uwielbiam kiedy czytasz mi
A Ty, cokolwiek zmyślasz, pięknie brzmi"
 
~ Małgorzata Kozłowska "The book of life" cover
 
 
___________________________ 

"Chleb się piecze, bo piec się lubi.
Pachnie miodem, tulipanami.
Nawet, jeśli czapkę gdzieś zgubisz.
Ciepło znajdziesz między słowami.
 
Bo są jeszcze domy szczęśliwe.
Niezależnie od liczby pokoi..."
 
~ Zespół Wszystkiego Najlepszego "Domy szczęśliwe"
 
 
Niklaus
 
Tata || Piaskowy dziadek

"..."
 
Natan
 
Starszy brat || Hybryda

 "..."
 
 
 
Raya i Malika
 
Córki || 24.08.23r.
 
"..." 
 
 
 
 
___________________________

"Duszki krążą wokół mnie.
Niech uciekają hen.
Na kłódkę zamknę je... 

...Bez nich obejdę się"

 

 

Przodek || Viggo

"Serce płoń niczym żywy ogień"

Duch odzwierciedlający odwagę Akane.

Totem: Natan

 

Przodek || Loretta "Lotta"

"Nutko dzwoń ułóż mi melodie"

Duch odzwierciedlający szaleństwo Akane.

 Totem: Akane

 

Przodek || Staruszka

"Kwiatów woń niech do góry niesie mnie"

Duch odzwierciedlający opiekuńczość Akane.

Totem: Shiya 

~Sanah "Duszki"

 

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^