Polsza ogłasza polowanie na czarownice. Swój pierwszy ruch już wykonała. Perun I szczyci się ścięciem Argarczyka.

Heim postawiło na sojusz z Argarem. Wieść jednak niesie, że w wyniku jego podzieliło się na dwie części. Czyżby czekała nas rewolucja?

O "U Klementyny" coraz głośniej. Gospoda prężnie się rozwija i zaprasza w swe progi. Uprzejmie prosi się Polszańskich rycerzy o nie wszczynanie w jej progach politycznych zamieszek.

Argar zaprasza spragnionych do posmakowania swych specjałów w nowo powstałej gospodzie - "Piaski Czasu". Można tu dostać między innymi domowo pędzony bimber - "Afrodyzjak Meduzy" oraz młode piwo - "Bogini Cienia", a to nie wszystko! Gościnnie występy - SŁOWIKA! Tak, moi drodzy, Argar podwędził Słowika!

Fasach donosi o wzmożonej aktywności ognistych ptaków na niebie. Van Helga ostrzega przed prawdopodobnym niebezpieczeństwem.

Lerodas zalewa fala przybyszy. Pogłoski głoszą, że znany uzdrowiciel Walwan przyjmuje pod swój dach każdego zbłąkanego wędrowca. Jeśli trwoga to do Waldzia!

Slavit

 

SLAVIT

Miasto znajdujące się blisko Polszy, zbudowane na potrzeby handlu, osiedlenia się innych ras, nie mogących zostać wpuszczonych do ludzkiej stolicy. Można nazwać ją stolicą wszystkich uroków Mathyr, ponieważ każdy jest tutaj mile widziany, o ile posiada pieniądze, które może tutaj wydać, bądź jest w stanie zaoferować inne usługi, utrzymać się na własną rękę. Nie jest atakowana przez smoki - zazwyczaj. Odprowadzają podatki do Polszy, będąc niejako od nich zależnym, zezwalają polszańskim wojskom krążyć po mieście, a urząd sprawuje wicehrabia, który przyrzekł wierność swojej rasie, ponieważ ten zawsze musi być człowiekiem. Jest to idealne miejsce na postój dla podróżników czy każdego kto pragnie rozwinąć skrzydła w handlu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^