Polsza ogłasza polowanie na czarownice. Swój pierwszy ruch już wykonała. Perun I szczyci się ścięciem Argarczyka.

Heim postawiło na sojusz z Argarem. Wieść jednak niesie, że w wyniku jego podzieliło się na dwie części. Czyżby czekała nas rewolucja?

O "U Klementyny" coraz głośniej. Gospoda prężnie się rozwija i zaprasza w swe progi. Uprzejmie prosi się Polszańskich rycerzy o nie wszczynanie w jej progach politycznych zamieszek.

Argar zaprasza spragnionych do posmakowania swych specjałów w nowo powstałej gospodzie - "Piaski Czasu". Można tu dostać między innymi domowo pędzony bimber - "Afrodyzjak Meduzy" oraz młode piwo - "Bogini Cienia", a to nie wszystko! Gościnnie występy - SŁOWIKA! Tak, moi drodzy, Argar podwędził Słowika!

Fasach donosi o wzmożonej aktywności ognistych ptaków na niebie. Van Helga ostrzega przed prawdopodobnym niebezpieczeństwem.

Lerodas zalewa fala przybyszy. Pogłoski głoszą, że znany uzdrowiciel Walwan przyjmuje pod swój dach każdego zbłąkanego wędrowca. Jeśli trwoga to do Waldzia!

Małe co nieco!


Meliodas | Demon | syn Belzebuba | 3000 lat | 152 cm wzrostu | 48 kg | Blond czupryna i zielone oczy (czarne w przypadku uruchomienia demonicznej mocy) | nieludzka siła oraz zwinność | brak odporności na choroby czy problemy sercowe | jego ulubiona broń - miecz nieco większy od niego samego | jest leworęczny


50 RZECZY DO ZROBIENIA ZANIM ZEJDZIE Z TEGO ŚWIATA:

1. Odnaleźć Rei Yamawaki.
2. Wybudować dom, do którego chętnie będzie wracał.
3. Wychować swoje pędraki.
4. Odkryć nowy świat i poznać każdy jego zakątek.
5. Odnaleźć sposób na udomowienie Liubhairów.
6. Drażnić Niklausa ile się da.
7. Posmakować każdego dostępnego na świecie trunku.
8. Wytworzyć najlepsze piwo dostępne w Mathyr.
9. Odnaleźć gatunek podobny do dzików - bo bez dziczyzny nie ma zabawy.
10.  Odnaleźć najlepszą oberżę w Mathyr.
11. Przebić najlepszą oberżę w Mathyr.
12. Zabrać Rei na szaloną wyprawę.
13. Sparing z bratem. 
14. Odnaleźć ogórki - ogórki kiszone też muszą powrócić!
15. Wytworzyć smalec.
.
50. Zgładzić klan demonów (dop: ze szczególnym okrucieństwem potraktować ojca).

A PONAD TO:
- Nigdy się nie upija.
- Ma swoje grono przyjaciół od kielicha.
- Uwielbia grać w karty (choć nie zawsze wygrywa).
- Jest przerażony wizją zostania ojcem - boi się, że nie sprosta wyzwaniu.
- Odznacza się niezwykłą cierpliwością, ale jeśli nadepniesz mu na odcisk to nie pozostawi na tobie suchej nitki.
- Najczęściej znajdziesz go gdzieś na łonie natury. Będzie polował i smakował mięso nowych gatunków, albo kochał się ze swoją kobietką pod chmurką. Nie przeszkadzaj wtedy! Oboje cię pogryzą!
- Uwielbia spędzać czas na otwartej przestrzeni, a obserwacja nieba to jego hobby.








III CZĘŚĆ KODU:

ROZSZYFRUJ:


 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^