Polsza ogłasza polowanie na czarownice. Swój pierwszy ruch już wykonała. Perun I szczyci się ścięciem Argarczyka.

Heim postawiło na sojusz z Argarem. Wieść jednak niesie, że w wyniku jego podzieliło się na dwie części. Czyżby czekała nas rewolucja?

O "U Klementyny" coraz głośniej. Gospoda prężnie się rozwija i zaprasza w swe progi. Uprzejmie prosi się Polszańskich rycerzy o nie wszczynanie w jej progach politycznych zamieszek.

Argar zaprasza spragnionych do posmakowania swych specjałów w nowo powstałej gospodzie - "Piaski Czasu". Można tu dostać między innymi domowo pędzony bimber - "Afrodyzjak Meduzy" oraz młode piwo - "Bogini Cienia", a to nie wszystko! Gościnnie występy - SŁOWIKA! Tak, moi drodzy, Argar podwędził Słowika!

Fasach donosi o wzmożonej aktywności ognistych ptaków na niebie. Van Helga ostrzega przed prawdopodobnym niebezpieczeństwem.

Lerodas zalewa fala przybyszy. Pogłoski głoszą, że znany uzdrowiciel Walwan przyjmuje pod swój dach każdego zbłąkanego wędrowca. Jeśli trwoga to do Waldzia!

Nory

 



NORY

 

Nie jest to jedna konkretna lokacja. Nory są kryjówkami wszystkich przestępców, którzy postanowili ze sobą współpracować, aby ubezpieczać własne interesy przed wykryciem ich przez stróżów prawa i porządku. W każdej krainie poza Argarem, z którymi przywódcy wszystkich organizacji chcą zawiązać sojusz handlowy, znajdują się ukryte przed nieświadomymi miejsca, do których można się dostać jedynie będąc kimś godnym zaufania. Takie osoby otrzymują specjalne monety, które co pól roku zmieniają swój rewers. Nie różnią się na pierwszy rzut oka od zwykłej złotej monety, wprawne oko jednak zawsze jest w stanie dojrzeć różnice, które są tak istotne. Poza monetą należy znać specjalne hasła, które też co jakiś czas ulegają zmianie. Niedoświadczeni i niegodni zaufania nigdy nie dostaną się do przybytków kryminalistów, o ile nie mają odpowiednich znajomych. Pomaga to przetrwać najlepszym i wygryźć z rynku najsłabsze ogniwa, pozbyć się niepotrzebnej konkurencji. W każdej Norze znajduje się bar, paser, kowal, alchemik - każdy kto jest w stanie pomóc strudzonym istotom spod ciemnej gwiazdy w interesach, samemu przy okazji na tym zarabiając. W Norach można też wykupić miejsca do spania, które pozostaną tylko i wyłącznie twoje, wraz z miejscem na składowanie swoich rzeczy, tak długo jak jest ono opłacone. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^